fredag, mars 22, 2013

ekollonvas och fågellampa CHECK


Kommer ni ihåg att jag trånat efter en Ekollonvas från Svenskt Tenn? En Ekollonvas, mhm, en såndär fantastisk liten klotformad glastingest som kostar alltför mycket pengar för att jag skall "unna mig" ett exemplar. Jag fick en i födelsedagspresent av H. Nu tänker jag mig en vit tallrikshylla i köket och ovanpå den min samling av ekollonvaser med spirande gräna blad som kastar skuggor över köksväggen men måste hitta lite andra alternativ till varianten från Svenskt Tenn, annars blir vi ruinerade.

Fick även den fantastiska fågellampan från Designtorget av honom och fantastiska blommor från olika håll och kanter. Det är fan fint att fylla år ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer om:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...